Friday, May 18, 2012

Apa Sebenarnya?

Fuh!!

Jam 00:00am 18hb Mei 2012

(Blackberry messenger )
L: Ping!! aku nak ambik barang kat rumah ko
aku: ambiklah
L: ok otw.

12: 15am

L mengambil barang dan berlalu pergi dan aku memerhati hala tuju kenderaan nya dan aku mendapati laluan kenderaannya menuju ke arah kiri, jalan menuju ke rumah kekasihku.

Aku sebelum itu telah berfikir bahawa ada tujuan disebalik semua ini. ambik barang dah lah lewat mesti ada tujuan lain.

Setiba aku di lorong rumah kekasihku...

NAH!!! terserempak dengan kereta si A yang ingin memasuki simpang rumah kekasihku itu...

Aku lalu pulang dan menukar kenderaan dan menggunakan kenderaan lain untuk mengaburi mata L agar dia tidak mengesyaki aku mengintainya.

Setalah aku menukar kenderaan dan menuju ke kawasan perumahan kekasihku, masih kelihatan kenderaan A parking di bahu jalan untuk menunggu masa masuk ke kawasan rumah itu.

Setelah 5 minit berlalu kenderaan nya pun pergi dan apabila aku pusing ke kawasan rumah kekasihku itu, aku ternampak kenderaan abangnya "parking" di rumah tersebut dan itulah punca kegagalan kenderaan L masuk ke rumah tersebut.

Persoalannya:

1. Adakah pertemuan itu adalah sesuatu yang dirancang?

2. Adakah kekasih aku ada membuat temu janji bersamanya?

3. Adakah kekasihku masih berhubung dengannya?

4. Apakah yang aku berlaku jika aku tidak berada bersamanya?

*18 Mei 2012 merupakan hari jadi kekasihku.

No comments:

Post a Comment