Saturday, February 18, 2012

Im Back!

Alhamdulillah... setelah sekian lama aku menyepi tanpa satu benda pun di update di ruangan ini akhirnya aku kembali.

Pasti pembaca blog ini ingin mengetahui apa perkembangan terkini aku?

CINTA? KEHIDUPAN?

Apa lagi yang ingin anda tahu?

Akan ku ceritakan di ruang ini...

Tiada kata paling indah melainkan syukur kepada Allah S.W.T atas kurniaan kelebihan yang diturunkannya terhadap aku.

aku mulakan cerita kehidupan aku dgn kisah C.I.N.T.A.

Alhamdulillah setelah 7 bulan menjalani hubungan cinta bersama si dia, berkat kesabaran dan kekuatan yang diberikan Allah kepada ku, aku tempuhi juga dugaan itu sehingga kini. dan begitu juga dirinya.

Terima kasih Allah, terima kasih orang yang aku cintai atas penerimaannya terhadap kekuranganku selama ini.

Semoga segala perjalanan yang kami lalui selepas ini dan sebelumnya menjadi pengajaran dan iktibar untuk kami lebih kuat menjalani kehidupan sebegini.

Dugaan tidak akan hilang selagi aku mahupun dia hidup di dunia ini.

Alangkah indahnya mereka yang bercinta tanpa ada dugaan sekuat kami. Aku sehingga perlu melalui pelbagai jenis dugaan dan menangis seharian semata2 untuk mencapai apa yang di hajati hati ku iaitu bersama si dia.

Sehingga kini aku rasa dugaan yang aku hadapi boleh aku katakan agak berbaloi walaupun aku tidak pasti apa yang menunggu di hadapan sana.

Untuk kami teruskan perjalanan ini memerlukan kesabaran dan kesetiaan yang kuat demi mencapai impian untuk bersama.

Kisah kehidupan aku pula mungkin agak berbeza... dari tempat asal usul aku iaitu Miri, aku berpindah pula ke bandar Metropolitan iaitu Kuala Lumpur. Impian aku menjadi kenyataan di sana. tapi itulah dikatakan ketentuan Allah. Sekuat mana kita inginkan sesuatu itu, jika Allah tidak mengizinkan maka tidak akan manjadilah sesuatu yang kita kehendaki.

Kini Hidup aku kembali kepada asal. Walau bagaimanapun aku tetap syukur dengan apa yang diturunkanNya kepadaku.

No comments:

Post a Comment