Wednesday, September 14, 2011

Mimpi oh Mimpi

Mimpi? apa yang mimpinya? ok cmnie kisahnya...

Malam tadi aku mimpi yang "bos aku kat sana tu" mengganggu semula "awek aku".

Al-kisah dalam mimpi itu begini...

Pada malam tersebut aku lepak kat satu cafe, lepas tu datang seorang member dalam group aku di Miri tu dia ckp "eh .... tu bos kite keluar lagi dengan awek kau, sekarang diorang lepak kat dalam kereta depan taman bulatan..." aku terus pergi ke sana dan menyaksikan kejadian itu dan aku terus sedar dari tidur, dan dlm mimpi tu aku sempat mendelete bbm dan semua contact yang melibatkan bos aku dan awek aku tu...

Hakikatnya, memang awek aku pernah menyayangi bos aku itu cuma tidak aku ketahui bagaimanakah kisahnya selepas "kantoi" dengan mak awek aku itu...

Selepas kejadian mimpi itu aku mula mengingati kisah yang berlaku antara aku, dia dan bos aku...

Benci aku mengingatinya semula tapi ia telahpun berlaku dan aku tidak tenang sehingga kini.

No comments:

Post a Comment