Friday, December 11, 2009

Bila Aku Sudah Dewasa

esok 121209...

genaplah umurku 21 tahun..( muda masih atau terlampau tua)... hahahaa

sepanjang umur aku 20 tahun pelbagai cabaran aku tempuh dari yang bodoh jadi yang pandai cari makan sendiri, dari yang suka kena buli menjadi pembuli.. oh tidak..salah statement itu..

genaplah juga setahun aku bermain dengan benda yang bernama camera DSLR dan bidang yang bernama photography...

banyak lagi impian yang masih belum aku gapai... dalam tahun 2009 mungkin 1 di antara berpuluh-puluh impian aku yang menjadi kenyataan... nak tahu apa?... impian aku yang ingin mengikuti sebuah kumpulan photography yang terkenal di miri iaitu Unisys Syndicate telah pun menjadi kenyataan pada 11 November 2009...

sebelum itu banyak benda yang aku pelajari... segala kritikan aku terima, maki hamun semua aku terima dengan hati yang terbuka dan dengan profesional... dan akhirnya aku telah berubah.. terima kasih kepada mereka...

dan tahun nie juga aku telahpun memegang camera DSLR hak milik peribadi dan bukannya company punya...hahaha

pada tengah tahun 2009 pula lain kisahnya... rakan yang aku selalu ajak keluar telahpun pergi melanjutkan pelajaran.. aku jadi lebih berdikari selepas itu...

tapi berdikari itu jadi sementara selepas aku kenal kawan baru...

dan terakhir sekali... aku kena Punked' hari nie oleh kak dan sepupuku... huh... terima kasih di atas kejutan hari jadi itu... memang berjaya... dan boleh di katakan kejamlah aku, kerana hari inilah buat pertama kalinya aku menyuap kek ke mulut ibu ku...hahaha

kalau cerita sampai habis memang tak habis aku taip.. naik kebastangan dibuatnya...

2 comments:

  1. ahaha

    pa cita ngan sony alpha ya lah?

    ReplyDelete
  2. hahaha... alpha msh ngan aku p jarang pake.. nak anta blt p xtauk alasan..

    ReplyDelete