Monday, January 10, 2011

One Zero One Twenty Eleven

Hari ini, pelbagai perkara yang berlaku di sekeliling aku... ada yang gembira dan begitu juga sedih...

Kenapa perkara begini berlaku? mungkin ini adalah ujian kehidupan di bumi...

Aku sebenarnya amat berdukacita dengan apa yang berlaku dengan rakan sekerja ku...

Mempertahankan hubungan selama 11 tahun akhirnya berakhir dengan kekecewaan...

Sedih dan sungguh simpati aku terhadapnya...

Mungkin ini adalah ujian terbesar dalam hidupnya...

Tapi kenapa mesti sekarang?

Tiada seorang pun yang mampu menjawabnya...

Aku cuma mampu menjadi pendengar dan memberi dorongan yang sepatutnya kepada beliau, kerana aku memahami apa yang sedang beliau rasai...

2 comments:

  1. sesungguhnya abg mmg seorg yg tabah. the most patient person adek pernah kenal. stay strong kay?

    ReplyDelete