Tuesday, April 13, 2010

Aku Kena Buat Sesuatu

Kehidupan memang banyak cabaran dan dugaannya... aku tak terkecuali dari dugaan dan cabaran tersebut... hampir setiap hari aku dengar orang berkata tentang cinta... rimas tu ada gak... tp masih boleh di selamatkan sebab aku suka dengar orang berkata or bercerita tentang cinta di depan aku, sebab aku suka tolong diorang yang ada masalah dan aku dapat belajar sesuatu dari pengalaman yang mereka lalui...

tapi yang tak syoknya bila ada yang bertanya kat aku "kau bila lagi?"... aku tak dapat nak jawab apa-apa sebabnya dah tuhan belum memberi aku rezeki or pasangan untuk aku, aku nak buat macam mana kan... itu tungas orang kat atas, kita hanya mampu redha dan terima...

Mungkin salah aku gak sebab tak berusaha, hahahaha... nak berusaha macam mana kalau dah setiap minggu jumpa orang yang pelbagai rupa, pelbagai warna, sampaikan aku sendiri yang keliru...

Aduh! keliru pulak... huh... yalah mana taknya, setiap minggu ada job, terutamanya wedding, jadi kat function tu macam-macam ada... tu 1 hal, bila shoot model lain pula kisahnya... Aduhai... susah lah...

No comments:

Post a Comment