Thursday, March 11, 2010

Motivasi Diri

Kata-Kata Motivasi 1:

Ruangan facebook penuh dengan kesedihan / kegembiraan / penyesalan / duka / suka akibat apa yang berlaku pada hari ini... Dan ingatlah belajarlah menerima sesuatu dengan positif dan perbaikilah kelemahan itu serta jangan mudah putus asa.

Kata-Kata Motivasi 2:

Saya antara berjuta2 org yang lemah, tapi sampai satu tahap, bila saya berjaya, saya tertanya-tanya seakan-akan itu bukan hasil kerja tangan saya, walaupun hakikatnya itu kerja saya... Kenapa jadi begitu? Sebab saya rasa saya tidak akan mampu melakukan sesuatu kerja sebaik itu dan saya tidak mencuba... Akhirnya, bila di cuba ia menjadi...

1 comment:

  1. Nak komen motivasi 2: Kalau itu hasil kerja tangan anda dan ianya baik, maka anda harus berterima kasih. mudah saja.
    To be a successful person, you must appreciate yourself and your WORTH. Just my 2 sens on that. After all, I, too, am still learning.

    ReplyDelete