Thursday, January 7, 2010

Sebentar Tadi

Selepas membaca arahan dari bos tentang job minggu ini, aku baca mesej lawak bodoh yang di kirimkan oleh rakan ku di dalam inbox facebook... memang lawak gile lah..

tapi selepas itu aku terbaca status update dari seseorang nie... rasa tak selesa terus aku di buatnya... aduh... dalam hati aku hanya sedih yang menemani... argh... "janganlah pergi" itu ayat yang aku ingin katakan padanya, tapi aku tak mampu...

kali terakhir aku jumpa dia 6 December 2009...

huh... sedihnya aku bila dia nak pergi...

apa tak nya, susah senang dia akan cari aku...

mampukah aku membuat sesuatu untuk dia? sebelum dia pergi...

A K U S E D I H A K U K E C E W A A K U T A K U T

1 jam kemudian...

Aku Bersikap positif dan mendoakan kejayaannya...
amin... walaupun dalam hati & perasaan hanya sendiri yang tahu...

untuk kejayaan dia aku hanya mampu membenarkan dia pergi dengan hati yang terbuka kerana dia juga ingin berjaya seperti aku dan orang-orang lain...

sekian.

No comments:

Post a Comment