Tuesday, September 15, 2009

Boringggggggggg

Bosan.... Boring.... Lemah....

Kat ofis takde kerja... bila takde kerja main facebook & blog... masih juga boring... apalah nak jadi... hmmm... raya dah dekat kek dan biskut ada lebik kurang 8 set lagi nak di buat...

Hebat... Memang Hebat... Last Minit buat kerja itu kegemaran aku... hahaha...

Aku... apa nak ku tulis ha? oklah kadang-kadang aku berkata kat diri sendiri kenapa aku selalu tolong orang yang bermasalah? sebabnya aku suka nak kurangkan beban orang tu tapi tetap juga ada masalah... masalahnya kalau aku tak tanya atau jumpa orang tu mesti aku tak tahu apa masalahnya... cubalah keajaiban berlaku di mana orang itu secara automatic cari aku bila dia bermasalah... kan best... hahaha...

Di sebalik cerita itu semua ada satu lagi masalah aku... camera masuk ICU belum keuar lagi... raya dah dekat... kalau takde camera mati lah aku... moment raya tak dapat ambil... dah berapa kali dah event aku terlepas.. argh!! bencinya aku... tapi takpelah harap-harap dalam minggu nie camera dah siap...

No comments:

Post a Comment